ERC explica perquè va votar en contra la reobertura de les urgències a Montcada

Ciu i ERC han votat al Parlament en contra de la reobertura de les urgències a Montcada. I En Xavier Guerrero, president d’ERC de Sabadell ha donat resposta via twitter a la pregunta d’un veí de Montcada.

La pregunta era “Perquè #ERC ha votat en contra de la reobertura de les Urgències de #Montcada?” I la resposta ha estat en 2 tuits.

erc_vol_el_tancament_d_eles_urgències_de_Montcada

Anuncis

One response to “ERC explica perquè va votar en contra la reobertura de les urgències a Montcada

  1. lo primer es sortir d’espanya!!!!! ja veuras com llavors no nomes reobrirem tot lo tancat… sino que acabarem tot lo que han deixat a mitges. creus que amb 16.000 milions mes l’any no podriem reobrir les urgencies?????? doncs deixemnos per uns moments de les petites ferides i anem a curar aquest cancer que es espanya!!!! si yo tinc una malaltia greu que em fa una petita ferida, us asseguro que primer vaig a curar la malaltia greu… si vaig primer a la ferideta, la greu m’anira fent moltes mes de petites… anem a lo greu primer!!!

    M'agrada

Deixa un comentari

