Cremen i arranquen cartells en contra de l’incineració.

L’associació de veïns interposa una denúncia davant dels Mossos d’Esquadra. Uns desconeguts s’han dedicat a arrencar i cremar cartells de l’AV de Can Sant Joan.

El 16 d’Abril, l’AV de Can Sant Joan va penjar per tot el barri cartells informant de l’activitat danyina de la fàbrica Lafarge. Aquella mateixa nit, uns desconeguts, van cremar el cartell penjat al frontal de l’associació de veïns, que podia haver portat greus conseqüències, ja que el foc es podria haver extés per tot l’edifici. Altres cartells han estat tatxats i arrencats.
A continuació us adjuntem el comunicat de l’associació de veïns en relació als fets.
————————————–

QUEMA DE CARTELES SOBRE LA CEMENTERA LAFARGE
Con fecha 16 de abril colocamos el comunicado sobre la quema de 30.000 toneladas de basura urbana, en la cementera y sobre el trato de favoritismo de la Generalitat con la cementera Lafarge.
Al día siguiente uno de estos carteles enganchados a la pared y junto a una ventana fueron quemados por alguien cuya identidad desconocemos.
Viendo que la mayoría de los carteles que pusimos fueron arrancados y otros tachados, nos hace pensar que dicha agresión (que podría haber iniciado un incendio en el local de la Agrupación, pero que por suerte no hubo que lamentar ningún daño personal, ni material) que dicho acto fue cometido por alguien que molesta nuestro comunicado y nuestra lucha constante por la salud de los vecinos y en contra de la incineración de residuos peligrosos en la cementera Lafarge.
Por este motivo realizamos una denuncia al Departamento de Interior de la Dirección General de la Policía de la Generalitat de Catalunya.
Para dejar constancia de los hechos y que tomen nota para tratar de clarificar los hechos, o que encaso de reincidencia, se considere como una agresión a nuestro derecho democrático de oponernos a la incineración de residuos peligrosos, para proteger nuestra salud.
También haremos llegar un escrito al Ayuntamiento para darle a conocer los hechos ocurridos.
Montcada i Reixac a 20 de abril de 2012
Agrupación de Vecinos de Can Sant Joan
Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s